CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, January 30, 2011

MUTIARA EGYPT

hoi hoi . da lme rsenye ta update blog . naek berkulat blog aku nie . busy kje maa . hoho . tittle toh apo bondo sebenanye ek ? kalaw korang na taw , toh nama tempat kje aku . tanak taw sudaa . ade opah aku kesah ? eh eh , melalut plak . ermm , na cite skett lah best ke ta best kje nieh . kje kt sini mesti lahh ta best ! seksa jiwa dan raga kuh . na taw npe aku terseksa ? ermm , meyh sini cek na koba . ary pes kje , mmg na nanges . asek kne marah nan pak arab toh je . da la ta ajar aku satu hapak langsung . taw marah marah dan marah lagi . cam tuuuttttt ! sabaw jela aku . tyme rehat aku da tahan  kepanasan hati aku nieh , aku tros call syamil . aku story morry kt die . sedey kok ! seb baekk die lyan jeh aku pnye bebel bebel dan membebel lagi . tankiu lahh geng <3 .syamil kte " kaw shoot je kepala pak arab toh nan senapang . ayah kaw kan askar" . haha =) . budus buat lawak . tapi ,sumpaa ta tahan bhai . smpi aku ckp kt syamil , aku inad na kje smiggu jeh . pastoh blah . haha . cam bongek jeh . na tggu sminggu an ? better blah tros . tp , mak kate pegi je la . ta bebaloi kje sminggu . gji ta dpt pown . papetah . pastoh aku pown buat lahh kputusan . afta sbulan bru aku blah . ermm , tp yg best kje sini , stiap kmis aku ley jd boss kt cwgn selayang . haha =) sonok ohh . shari tnpa gangguan si saber[pak arab] toh . hoho =0 pejam celik pejam celik , celik dan celik lg . da dkat 3 mggu aku kje kt snie . aku pown gtaw lah kat pak arab toh aku na brhnti kje . brikut adelah dialog antara kami .


aku : ermm , sye na bnti kje hujg bulan nie .
pak arab : apsal awk maw berinti ? (org arb ckp mlayu)
aku : ermm , sye na amek lesen moto (tpu jeh . alasan semata2)
pak arab : mana bole berinti keja . u ta bole amek lesen moto . nnti jatoh mati . 
aku : *dlm ati , kurg ajr btol die ni . ermm , mne de mati . 
pak arab : mne awk tawu awk ta amti ?
aku : *ishh , byk soal la mgkuk nie . alaa.. bwk la elok2 . nnti tade lah jatoh .
pak arab : awk pndai bwk baisikal ka ?
aku : pandai lahh . npe ??
pak arab : alhamdulillah , mura rizki . 
ako : *ermm , malas da na lyan die nieh . erm , sye bnti hujg buln nie taw taw .
pak arab : mna bole berinti . awk ddok sni sama saya la .
aku : * ishh , yek yek lah die nie . sye tanak lahh.
pak arab : apsal awk tanak ? sye ta ensem ka ?
aku : ta ensem pown . boypren sye lg ensem dr awk . hahaha
pak arab : awk suda ade boypren ka ? masya-Allah .
aku : da . na tgok gmbr die ? 
pak arab : bole la . kalaw awk na bg .
aku : *amek hp n tnjuk gmbr eman . (pdahal tade kne mngena pown, haha)
pak arab : masya-Allah , ensemnye dia .
aku : *die nie da jaoh mnyimpang bhai . oke lahh , sye brnhti kje hujg buln nie ea .
pak arab : alhamdulillah mura rizki .
aku : sye brnti taw . *sje bg die sebel
pak arab : ta payah lah berinti . sye kwn sama antu . antu2 ckp , jgn kasi die berinti.
aku : haha *budus la die nie . buat lwk plak . antu ? awk bole nmpk antu ka ? *sje mlayan .
pak arab : bole la . die ckp sama sya , jgn kasi awk berinti . sini ade byk antu . kt sana tade antu .
aku : kt sana (arab)tade ?
pak arab : tade la. sni org buat cite antu byk . sna mana bole .
aku : ohh ye ker ? tapelahh .
pak arab : awk ta takot sama antu ??
aku : ta takowt ponn . da biasa .*cehh , blagaknye aku ckp besa . 


act ,panjang lagi kitorg sembang . na bnti kje pnye psl . aku pown malas na taip pnjg2 . bukn korg na bce pown . HAHA :D . teng teng teng ~ isnin 24 jan mggu last aku kje . tyme nie ati aku lg panas . die sje na sakitkn ati aku . satu ari die marah marah aku . errrrr , tensen siot . dpan costumer lak toh . jatoh maruah aku beb ! malu teramat sangat . kuang ajar kaw saber ! *customer toh da kte na dtg sok , amek frame RM1200++ . yang kaw salahkan aku npe klaw die tanak amek arito juga . sialan lu . ha amekk kaw ! geram aku . pastoh , aku cite kt ain . aku luah segala-galanya . nseb baek ade ain . bole buat lwk . if ta , mmg aku nanges n mencuka , masam , sweet sour , segala rasa 1 ari tuh . huh ! tyme na blik , die jeling aku . pikir aku kesa kaw na jeling ke ape . yg pnting mggu nie aku lat kje nan kaw ,pak arab bodoh ! da lahh . malas na story . yang pnting gji , aku dpt . hakhak !


nengok pic nieh . tmpt aku koje .





3 comments:

  1. before benty to , kasi lah satu frame tok aku.hahaha

    ReplyDelete
  2. o cam tpikat kat mamat arb je lin..ahaks

    ReplyDelete
  3. mil: bole bole . t aku pos 1 set tat uma kaw . hakhak*toh pown if aku tokey .
    kaka :terpikat ? errrr , jgn lahh . seksa bhai ! hoho

    ReplyDelete