CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, March 31, 2011

SUMPAH AKU RINDU !!





salam , uishh ... da lame rsenye ta update blog . berdebu da . fuh fuhh .. tiup skit kasi debu hilang . ta pown amik bulu ayam buang habuk . lebey afdal , jilat je debu-debu toh . haisshh , aku klaw dpt merepek , ta berenti . heh , hah ! aku rindu kt spe plak ny ? penyakit ngade-ngade aku datang plak . haha . jeng jeng jeng , act , aku rindu giler kt si kecil comel kawan terbaekk aku yg sorg nieh  . NUR' SYUHADA BINTI MOHAMMAD ROSLI . a.k.a "syue yg comel lg teror =) 


.aku nan syue . <3
.lrt pasar seni.
.kami berbaju puith plak . asek biru jeh . HAHA =)

npe aku rindu kt die ea ? hmmm , coz , aku da lme ta lpak2 , sembang2 nan die . dulu kt ostel salu kte sme2 en . org kte da mcm adik-beradik . " aku igt lg kerie ckp " hey , due bradik ny , ta pisah-pisah . haha =) i liokee ! inad ta tyme kte susa na tido , kte salu maen tido dengkur-dengkur smpi tersedak . klakar kan ? kte due je bising kt ats katil double decker toh org laen sume da tido . kite due je terkekek-kekek atas katil toh .haha . sonok btol . maen smpi penat2 . sedar2 da pagi . ishh , rindu gile . lpas toh , lpas toh , inad ta projek kte , salu klaw ade num ta knal kte minta pic dorg . pastoh maen komen2 . haha , mcm jaat jeh . tp , da bosan . buat la bende2 yg klakar . ha , lg satu , salu na g skola , pagi-pagi kite salu singgah kantin . bli nasi lemak cik gayah . kaw inad lg ta ? tyme kaw dpt telur sparoh masak , kaw salu bg kat aku . hehe . rindu kan syue na buad bende tuh sume ? ha , ade lagi , ade lagi . inad ta , kaw salu ajk aku mandi sungai a.k.a toilet skula ? sonok en ? mcm mndy kt uma . air laju jeh . ermmm , lagi ape ea ? ha , kaw inad ta tyme aku buad2 majok kt kaw yg kaw na sgt blik tucen tyme na dkt2 trial ? ari ahad mlm yg kaw blik toh , kaw cite psl ayah kaw ? cite psl harapan ayah kaw ? ishh , aku da la ta bole dgr . dgr kaw cite smbil air mata meleleh , aku pown nanges skaly . sedey gile2 aku . kaw da benti nanges . aku lak yg sambung . smpi abis prep , aku ta benti2 nanges . ayokk , syue buad . haha . tade lahh . pastoh , kaw inad ta aku tunjuk text yg aku send kt mak aku ? " kaw kte cmnie , 'alyn , kaw ta segan er bg txt mcm toh , aku ta pena bg kt mak aku cmtoh , aku klaw dgn mak aku , mak aku pown , kte gli la mak , haha=) syue igt lg ta ? msti igt an ? haha . pastoh , aku smbung nanges gile kaw2 punye . da gi toilet cuci muke pown nanges lg . nanges , nanges dan nanges lg . smpi tertido2 aku . sok pg bgon mate bengkak . ayoo . pastoh , kte g kantin , akk kantin to tnye kt aku , npe mtenye bengkak ? kamu ta mndi ke ? haha ! tergelak aku . ade ke akk tuh kte aku ta mndi syue ? pndai-pndai jeh kan . hehe , ha , lagi satu , kaw salu jd mangsa tok dgr crite aku psl dolah . inad lg ta ? haha . mle2 kaw ta ngantok , kaw pown soh aku story . smpai dah na terlelap2 kaw . tapi , aku still na kaw dgr smpai abis . bile aku da story smpai abes , kaw kte , kaw da ta ngantok lg . tp ,aku plak yg ngantok . kaw ckp ," alyn , jgn tdo lg . tman aku . aku taley tido . kaw pnye psl lah nie" . aku pown yeye je ckp , " ye aku ta tdo lg . tp , ble kaw tgok aku da ta grak2 , kompom la aku tido an . jaat gle aku . haha =) tp , kaw mmg best . still ta jemu2 dgr cite aku . haha . syue , ade lg lahh . inad ta tyme kte buad perjumpaan pgawas kt bilik p.a system ? yg aku panas ati , then aku blah aku ckp bab 1 ? kaw yg kjar aku . pastoh wan nan rembaw pown sebok kjar kte jgak . pastoh kte lari masok dlm surau . then nyorok kt blkg lgsir . haha . klakar kan . pastoh , ekin ckp , weyh , ckgu rohaida lahh . kte pnye ta prasan . ckgu tnye , awk berdua buat ape kt situ . naseb baek kte pgawas . dgn slamber yeyeh je , kte ckp , nga tggu dorg abes solat . arinie ktorg duty ckgu . da cuakk toh , aku dgn ta pakai sliper , tros blah dgn syue msok dlm tmpt shower . patoh wan nan rembaw kejar kite lg . haha . lawak btol . msti kaw igt jgk an bende nyh ? ha , igt lg ta tyme kte dua bg idea kt bdak2 vk1 tok ari pnutupan orientasi f4 ? wahh , hebat gak en kte . dorg pnye lakonan dpt num 1 . cayalah . tapi , toh sume tyme kte skola dlu kan ? skg da susa na jmpe . pape pown pomis ea . jgn putus kwn smpi ble2 . aku sayang kaw lahh kwn =) 




 lagu spesel tok kaw =)


No comments:

Post a Comment