CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, April 7, 2011

KARNIVAL SEKOLAH 2010 =)

toink toink ~ buhsan lak mlm ny . aku pown tetibe rajin na usha pic2 zaman skula . RINDU nyah ! haha . pastoh , buka satu album ny , jmpe lakk pic2 18^ . ayoo . nakal betol . ha , da start otak menguning lahh tuhh . rendam dgn clorox taw lahh . haha . bile tgok pic2 ny , bule tahan gak . ade klakar , ade yg mcm .... haisshhh , ta brani lahh na habaq . pic2 ny pown di snap tyme hari keusahawanan skula taon lpas . aku kne buli jaga booth reka cipta . memang berbuih lahh mulut aku bg penerangan kt org-org (ha , org-org ? bkn org-org toh salu terpacak kt sawah tuh ka ? ) haha . ye lah , tetamu yg dtg heboh tnye toh tanye ny . so , aku kne lahh explain kt sorg2 . pokpekpokpek . penad doe . smpai ayah najieha taufik ckp " dik , kwn kamu tuh kne bayar bpe byk tok ckp bnde yg sme byk2 kly ? " haha . tergolak aku dgr . tape , i liokee ! haha . ha , pastoh kne explain kt datuk abdullah . nseb baek okeyh2 saja

ny ha booth toh , booth la sgt . haha =D

siap bahan2 uji kaji fabrik gitu =)
.toh beg yg memaksa aku bebel tanpa hnti .
.team work terHEBAT ,siti hajar talib .
M2V . bkn myvi tawu .
luv both of them .
.penyelamat aku . da penat aku bebel sorg2 , dorg dtg membantu . "da mcm wonderpets lakk "
bersama mentor kami , ummi suhana <3
.aku skip jelahh . malas na story byk2 . heh , ha . da abes karnival uh , kne lahh mngemas plak . penat doe . kne kmas laju2 . laju2 ? bole lahh . asek guna word cepat2 jeh . haishh , cukup la mrepek toh alyn . ha, ktorg kne pulang kan patung kt bengkel fesyen . adoi . ponat mngangkat . na naek tangga bagai . leteyh mak . haha . ha , dah lahh ponat angkat , bengkel TUTUP ! mmg @!#$%^&*?>" lahh kan . ktorg punye lahh tggu , kot 2ade org dtg na bukak bengkel la kan . tp tadak pown . alih2 ktorg tggl jeh patung toh . haha . tp smpat gak ktorg snap pic2 18^ yg aku kte tady . jum tgok !

pic sblom lokasi kejadian =)
sampai jeh kt lokasi  , 

jeng jeng jeng 
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
tingok mke gatal hajar . hahaha =)
muka bangga , bukan ?

tehehe :D
comel kan baby toh .
anak kembar kami . hahaha =)
baby toh smpi t'tido2 aku dukung =)
comel kan kami berdua ? tett ! =,=
natasya fatin<3
tankiu photographer .
tankiu too camera berjasa =)
habis sudaa . gila ta gila la kan ? tapi , kami hanya suka -suka . jgn fikir laen . ini juz perangai gile kami yg mula2 juz secara spontan . so enjoy . INGAT ! jgn fikir kami budak jaat . kami budak baekk okey =)




No comments:

Post a Comment