CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, August 8, 2011

MELAKA VAVAVOM 2010 !


assalamualaikum reader's :)

da lame aku ta update blog .
malas malas (--")
tapy , ttibe rajin ^^
okeyh , last year aku and 30 pengawas laen terpilih g langkawi .
sbb , sumbangan yg ktorg bg kt skola n hostel .
*mcm ta cye aku bole terpilih . hoho !
tapy , malang ta berbau .
ktorg terpaksa batalkan niat na g langkawi .
coz , tyme tu langkawi tgah di landa ribut .
bahaya meyh ! *sedih sedih 
last last cikgu tukar tmpt .
g MELAKA . 
pdahal time tu , lg sminggu je na SPM .
rock ta rock lahh . jln tetap jln .haha
yg nie best , coz 1 geng aku terpilih g melaka . wuhuu !

*skipskipskip

b4 gerak , ktorg kena separate by bus .
aku dpt bas num 1 . sume bas budak2 baek je . *termasuk aku .bhahaha !
geng aku yg laen dpt bas laen . ta syok btol .
naseb baek dpt 1 bas nan tasya . ade lahh geng .
*susa jd budak baek nie . tett !

*skipskipskip

first location , ktorg prgi taman mini malaysia .


cantik bhai kt sni *excited senah
mmg cantik cantik view kt sni . *suke suke
sampai sampai , ktorg trus tgok prsembahan tarian.
mcm mcm tarian ado jah !
sonok nengoknyer !

moh la tingok photo .




kami semua <3





past da abes uhh , ktorg jln jln 1 area taman tu .
cantek !
mcm mcm rumah ade .
thailand la , vietnam la , indonesia la , mcm mcm ado .
lawa rumah rumah yg ade kt taman nie .
tp , skaly tgok , mcm rumah hantu pown ade .
sunyi je . *seram seram .
tp , na jgk tgok ape dlm uma uhh .
cuba tok berani2 kn diri jgk lah msok uma tu .

jom tingok ~

cuak ta cuak lah msok uma nie . berdiri bulu roma
*aku lupa nama uma nie 


alolo . lawa ta ? lawa ta ? *ayat minta kne sepak !



 nie kt dataran . na kte dataran merdeka bukan . dataran ape tah (--") *bangang ! haha 


nie dgn budak budak form 4 .
and and , aku hug adek angkat aku . haha . *cacat
nie perigi buta . buta ta buta jgak lahh .
air kt dlm uhh , karat bebeno . *dah kte perigi buta , meme lahh ! 


cantik cantik kn view kt sini .

panjat panjat . pakai bju kurung tuh .
*seksi ta seksi lah kn .

okeyh , da na blik . bubye sume . 



okeyh , pas g sini , ktorg break .
makan makan .*makan dlm bas je pown .
then , ktorg grak g bndr melaka plak .
shopping time ! haha
first , ktorg g naek kapal besyar .

 tingok india blkg uhh . menyemak je !
haa , india tu da blah ! haha



okeyh , pastu ktorg lpak kt mne tah nme tpmt uhh .
aku lupa *sye bkn org melaka
membeli belah . fuyohh !
mcm2 ktorg borong .

 aku dgn payung .
pegang je , ta bli pown .
 tu dia . datin shopping . haha
 button geng . GVS tersayang <3

shopping byk byk .
okeyh , da na blik . 
tggu bas ta sampai sampai .
*pacikk drebar bas shopink tok anak branak skaly kowt .

*skipskipskip 

dalam bas , belek belek brg .
penat , mengantuk , hepi , mcm2 perasaan ade .
sronok sronok !
bubye melaka !

fuyohh ! cun ta cun lahh stoking tu . bhahaha !

btw , aku syg korg super duper taok !
sampai ble2 , korg tetap dlm ati .
muahhhx !
^^














No comments:

Post a Comment