CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, November 2, 2011

GVS OUT DAY


Hoitttttttttt u'olls . lame ghasanya ta hupdate blog . malas malas (--")
kesian blog aku nie berdebuuu . fuhhh skit !
hacummm ! haa , bru nmpk skrin .
sory , mak teroberr =,=
#mesti kamu ade rse na tampa aku lju2 tanpa henti kan ? hak hak

last sunday , bersamaan tigapuluh oktober to tozen eleben , hari paling best bg aku . best ke ? boley la ~ dapat jumpa temen temen . asyikkk donggg ! haha . ktorg pegi taim sekuih (TS) . #bahasa org asli . bhasa omputih nya pown , times square . hoho . afta smpai ts uhh ,  xtvt ktorg ialah makan makan ^_6 . horayy ! \(*o*)/ . ktorg makan kt food court . pes time mak mkn kt situ . kne pkai2 kad  sgala . mak tak reti taww ! tu baru pes taim mak coba nengg . ewahh ! 

senyum ^_^  makang taim ! 

dah makan tuee , ktorg eksesis pegi maen bowling plak . beronok - ronok di sana .  rules die , sape menang kne blanje . so , masing-masing main dgn penuh berhati-hati . masing-masing takut nak menang . yg buad rules nie si hajar . alih-alih die yg menang . hambekk kaw . kecut perut nak blanje . hehe . last-last dicide na karok . skaly satu kepala  DUAPULUHEMPAT HINGGIT ! amoi receptoinist cakap kuat-kuat . hambek kamuu ! so , ta jadi lahh . then , ktorg jalan-jalan je dr taim sekiuh ke klcc . buad senaman kaki plak . adehh , rse berapi je tapak kaky . #hiperbola sgguh kamu nie . then , spanjang perjalanan jaoh ta ku rasa , kerna hatiku melonjak sama , ehh menyanyi pulak , ktorg tangkap-tangkap gambar . #skema gile ayat aku . haha :D
jom jamu matamuu !

iz n sh
peaceeee
 pose aku yg comel dr hujung .
#sila muntah skarang ! haha
 kami semua :)
nak balik sudaa :)
winner is hajar n fila loyah ! 
wee ~ 
 oke tak saya pose ? muehehe :p
#mintakpenerajangopahmuu !
sama tak ?  haha :D
last shoot dgn e'ein
tgok tgn org buad peace kt blkg . sibok je .
benci lahhhhh ! haha
YES ! yg laen sebok dok pose , hajar sorg je dok tahan minatang uhh . hoho !


 klcc
negaraku ~ tanah tumpahnya darahku  . hehe
hajar <3
ohh bagasikuu ! 
macikk bru balik dari oberlaut .
#sumber ilham , budak cina yg jln dpn ktorg . sian die seret paper beg berat . yahhh !

banyak ta macik shopping ? lalala ~ 

oke , mesti korang tgah muntah ijau tgok pic2 kami nie kan ? sian korg . g spital amek ubat ye :) 
then , ktorg karoke kt wangsa walk . sejam je . igt dua jam . cehh , penTIPU . aku da ckp na dua jam . die buad sejam je . sedih taw ! haha . time aku nyanyi lgu next to you , dah knape korg senyap je ? tersentuh ea , suara aku sedap ? lalala ~ oke datz all 4 that day . to syue , awen n tasya , sentap gile a korg ta dpt join . tp na wat cmne kn , keaddan keadaan ta mengizinkan .  to aween , gud luck exam oke :) saya sayangggg GVS saya . muahhh ! 


lagu yang mampu buad aku nangis satu hari , if ade yg sudi tujukan lgu nie kt saya . ewahhh ! 
berangan je kaw nie senah =,=







No comments:

Post a Comment