CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, March 5, 2012

OHH FUTURE STUDY (--")


si cantik dan si hensem sekalian . lamanyee aku tak update blog ! sangat malas  . kesian kaw blog . bersawang , berdebu dan bla bla bla . (nampak tak penipuan disitu ) okeyy , cukup sampai situ aku merepek .


ehem , future study ? urgghhh ! macam tak minat je nak sambung . tapi , bila fikir balik , aku nak jadi ape nanti . keja tukang cuci pon belum tentu aku dapat . so , for my future , aku turutkan hati . pegi lahh kaw wahai amalyna . belajar-belajar !




awak , kita dapat course DIPLOMA PENGAJIAN PERNIAGAAN . ohh myy . macam tak percaya . sebab , time isi UPU , isi main-main je . third choice pulak tu . first choice and second choice aku ? ehem , sila batuk kering sekarang . aku apply SIJIL LANJUTAN TEKNOLOGI KECANTIKAN . *gelak guling-guling ! sekali kena marah dengan abah . huuu , terus terdiam . abah marah ohh . die kata " kaw biar betul darling , takan nak sambung sijil ? hishhh , kaw tukar lain ! " *oke , yang darling tu tipu je . abah tak romantik . huhu . so , aku tukar . tapi , aku tukar yang choice fourth sampai lapan . sesungguhnya , aku seorang yang degil . peace :)


so , segala urusan kemasukan ke poli , abah yang uruskan . abah cakap " abah tak nak susahkan kaw , suma abah dah tolong uruskan . abah nak kaw belajar je " *okeyy , kesat air mata . agak touching di situ . so , keja aku rilex je kat umah . tapi , satu benda je yang aku rajin . aku rajin teman member-member gi sekolah mintak cop . aku mane buad ape kan . sebab sume abah dah uruskan . so , aku jadi rajin nak teman member gi skola . cacat sungguh perangai aku . hohoho !


seminggu before daftar , mula lah aku buad perangai . sebab , antara rela tak rela nak sambung study . pffftttt (--") . so , mula la aku rajin nak merendek . time tu lahh aku rajin nk pegi tido rumah orang , teman gi kolej . sungguh setia kawan . mak ngan abah dah bising . barang x kemas lagi . so , 2 hari before daftar , baru la aku guling-guling gi shopping barang-barang . sesungguhnya aku seorang yang serabut . first time shopping 9 jam non-stop . terbaik , boboiboy ! *iklan sebentar . 


muka adik aku tu , mintak kena lempang kan . kbhaii :)

muka bahagia aku ,si  budak mental . mak aku rock kan . muka nak macam gangster taman je .
haha , selamat hari raya mak . orang gurau je . 




 so , aku masuk daftar 19 disember 2011 . so , awal-awal lagi abah cakap , "jangan tepon-tepon die . biarkan die biasa ". ceyhh ! saje lettew .  aku sedih ? ohh tidak . sebab da biasa tinggalkan umah . dari form 2 lagi aku dok hostel . so , agak berjiwa kental disitu . muahahaha ! tapi , tak jugak . seminggu kat poli , abah bagi text yang cukup pendek , tapi cukup membuadkan air mata aku meleleh sebaldi . "salam , anak abah okey ? " wuwuwuwu ,  meleleh jugak air mata aku . awww ! sensitif you ! tetiba rindu kat abah,mak,along,adik dan adik lagi . tidak di lupa , mimo(si kura-kura ninja turtle aku yg hiperaktif dirumah ) sume aku rinduuu . miss call num abah . nanti abah call balik . jimat kan ? hoho ! tersedu-sedu sambil sedut hingus cakap dengan abah . sesungguhnya , abah dah biasa dengan bunyi sedutan hingus aku . wahaha !


so , kehidupan aku sebagai student , kena mengadap buku dan kuliah . ohh , sesungguhnya , aku bukan seorang yang minat mengadap dua benda nie . cari kawan baru lagi . aduhh , aku dah la pemalu . kahkah ! so , tempat orang kan , so kena be independent . buad-buad muka comel skit , haa . dapat kawan . first person i meet is fazira . budak key ell jugak . okeyh , so ade kawan . then , kenal dengan si cutiest chinese girl . josephine . okey done . dorang sangat-sangat naiss ! boleyh masuk kepala :) 


josephine.alyn.fazira.




sekian , terima kasih :) *macam tergantung kan ? nanti aku sambung entry lain . 
tankiu sudi membaca , and also follow my blog yeahh sayang-sayang <3






1 comment: